Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa
Tietty ero mitatuissa lämpötiloissa on normaalia, sillä se johtuu laitteiden mittausvirheestä. Jos ero on yli 10-15 astetta, olisi tarkistettava sekä lämpötila-anturi että saunan lämpömittaria.
Lämpötila-anturi on todennäköisesti vaihdettava uuteen, jos kaikkien edellisten kohtien läpi käymisen jälkeen todetaan edelleen seuraavat ongelmat:
Ongelma saattaa olla myös kaapelissa. Irrota lämpötila-anturi seinältä ja yhdistä se päämoduuliin jollakin muulla sopivalla kaapelilla. Kun anturi toimii, on vaihdettava kaapeli. Jos anturi ei edelleenkään toimi, on lämpötila-anturi vaihdettava uuteen. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä meihin lähettämällä viestin osoitteeseen support@huum.eu.
Näin tapahtuu yleensä sen johdosta, että etäohjaimen kaapeleita ei ole kunnolla yhdistetty.
Kun UKU GSM etäohjain ei kytkeydy verkkoon sen mobiilisovelluksen käyttäjätiliin yhdistämisen jälkeen, ota yhteyttä meihin lähettämällä viestin osoitteeseen support@huum.eu ja lähetä kuva vikalokista (Menu > GSM status > log).
Kun UKU Wi-Fi etäohjain kytkeydy verkkoon, ota kuva Connect painamisen jälkeen kuvattavasta vikalokista ja lähetä se meille osoitteeseen support@huum.eu.
Käytätkö etäohjaimeen kuuluvaa SIM-korttia?
Ota yhteyttä meihin lähettämällä viestin osoitteeseen support@huum.eu.
Käytätkö jotakin muuta SIM-korttia?
Jos edellä kuvatuista toimista ei ole apua tilanteen ratkaisemiseen, ongelmana saattaa olla päämoduulin toimintahäiriö. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä meihin ja lähetä kuvat kiukaan ja päämoduulin kaapeloinneista.